Montag, April 16, 2007

Hello again!

In de tussentijd, in die men hier niets van mij gehoord heeft, was ik desondanks heel druk met verschillende opdrachten.


Bijvoorbeeld was ik bezig met de fotoopdracht "film stills" van Johan en Roland, die ook de tweede helft van dit jaar door ging. Ik heb een verdere scene uitgekozen, die ik in een kerk geensceneerd heb.









Samen met de andere fotos van mijn eerste aanzet ben ik nu heel blij met het resultaat.





Verder was ik bezig met de eerste opdracht dit semester van Roland: Een kleurboekje te maken. Wij zouden een kleurboek - hoe de boeken voor kinderen altjid opgebouwt zijn - met verschillende getekende dingen erin maken. Belangrijk erbij was, op de verschillende betekenissen van de getoonde onderwerpen te letten.

Beneden zie je de cover van mijn boekje en de achterkant:






Op dit moment vindt al de ACD Fotoexpositie in Hal 1 van onze academie plaats.
Ik ben blij, dat er ook twee fotos van mij hangen, enerzijds het beeld boven in het oude auto van de opdracht "film stills" en anderzijds dit foto uit Wouters lessen:

Keine Kommentare: