Samstag, Mai 05, 2007

Meivakantie

In de meivakantie was ik bezig met de opdrachten van Rolands workshop en zijn table- top opdracht.
Ik heb nu eindelijk een idee, met die ik blij ben. Een beetje heb ik ook al aan de schoenendoos verder gewerkt, de dingen, die ik nodig heb, heb ik reeds verzamelt.

Bovendien heb ik aan de pepper- film voor Mark verder gewerkt. Maar het is echt moeilijk, mijn plan - zo hoe ik alles bedacht heb - ook echt te realiseren... We will see.

Op 30 april kwam dan het toneelstuk "de meeuw" van Anton Pawlowitsch Tschechow op televisie. Die heb ik op dvd opgenomen en wil ik graag vanavond zien.
Ik hoop, dat het mij bij de opdracht van Wouter, over dit toneelstuk een film te draaien, echt verder helpt.


Vandaag was ik dann opnieuw bezig met de opdracht van Ina, een illustratie voor een kookboek resp. een recept te maken. De eerste aanzetten hebben jullie al beneden gezien: ik heb echt getekend, en heb me van het gevoel, wat ik bij het lezen van het recept "Grünkernbratlinge mit Joghutsoße" had, laten inspireren.
Nu ben ik maar tot een helemaal ander conclusie gekomen, namelijk fotos te maken, omdat zich dit momenteel eigenlijk tot mijn grootste passie ontwikkelt heeft!
Het resultaat is nog niet klaar, maar ik kan jullie wel laten zien, hoe het vandaag bij ons thuis op mijn werkplaats in onze badkamer uitzag:



Verder kan ik nog niets tonen, maar één ding kan ik al zeggen:
Jullie mogen nieuwsgierig zijn! ( Ik ben het ook! ;) )

Keine Kommentare: